פורום גלישה הגדול בישראל
טופסי פורום הגולשים של ישראל
ברוך הבא,
אורח
. בבקשה
התחבר
או
הירשם
.
שעה אחת
יום אחד
שבוע
חודש
לתמיד
בצע כניסה עם שם משתמש, סיסמא ואורך חיבור
חדשות:
קורס גלישה למבוגרים בימי שישי
לפרטים 0504329001
בית
עזרה
חיפוש
לוח שנה
התחברות
הרשמה
פורום גלישה הגדול בישראל
»
»
טיולי גלישה
»
גלישה בפיג'י
« הקודם
הבא »
הדפסה
עמודים: [
1
]
למטה
כתב
נושא: גלישה בפיג'י (נקרא 11336 פעמים)
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
orian
Administrator
Hero Member
הודעות: 2508
גלישה בפיג'י
«
ב- :
יוני 14, 2008, 08:11:02 PM »
למי שנוסע לפיג'י אני ממליץ בחום לא לפספס חוף שנקרא קלאוד ברייק יש שם את הגל השמאלי הכי טוב שגלשתי הבעיה היום עם פיג'י זה שקשה להגיע זה רחוק מאוד וגם די יקר לשהות שם אבל אם אתם באוסטרליה או ניו זילנד ממליץ לקפוץ לשם
מחובר
במרכז טופסי נשמח לעזור בכל מה שקשור בגלישת גלים לפרטים 0504329001
הדפסה
עמודים: [
1
]
למעלה
« הקודם
הבא »
פורום גלישה הגדול בישראל
»
»
טיולי גלישה
»
גלישה בפיג'י