פורום גלישה הגדול בישראל
טופסי פורום הגולשים של ישראל
ברוך הבא,
אורח
. בבקשה
התחבר
או
הירשם
.
שעה אחת
יום אחד
שבוע
חודש
לתמיד
בצע כניסה עם שם משתמש, סיסמא ואורך חיבור
חדשות:
קורס גלישה למבוגרים בימי שישי
לפרטים 0504329001
בית
עזרה
חיפוש
לוח שנה
התחברות
הרשמה
פורום גלישה הגדול בישראל
»
»
יומן גלישה
»
לכל אלה שמתקשרים ושואלים....
« הקודם
הבא »
הדפסה
עמודים: [
1
]
למטה
כתב
נושא: לכל אלה שמתקשרים ושואלים.... (נקרא 18208 פעמים)
0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.
דרורי
Sr. Member
הודעות: 391
לכל אלה שמתקשרים ושואלים....
«
ב- :
ינואר 22, 2009, 04:17:17 PM »
מה גובה הגלים בבאלי
איך המקומיים וכיוצ"ב
כנסו ללינק
http://www.youtube.com/watch?v=NoDYQuIRGvI&feature=related
13/04/2009 הקבוצה הישראלית יוצאת לדרך
תתצטרפו
דרור
נייד 0505606767
מייל: drormangel@hotmail.com
מחובר
הדפסה
עמודים: [
1
]
למעלה
« הקודם
הבא »
פורום גלישה הגדול בישראל
»
»
יומן גלישה
»
לכל אלה שמתקשרים ושואלים....