פורום גלישה הגדול בישראל

=> יומן גלישה => : דרורי January 19, 2009, 10:58:28 PM

: באלי-הסרט -פרק א'
: דרורי January 19, 2009, 10:58:28 PM
כנסו ותבינו מה מצפה לכל אלה שיטוסו אתי ועם הקבוצה

שמתארגנת ב-13/04/2009 לאינדונזיה.

http://www.youtube.com/watch?v=uufwBlBFif4&feature=related

אמר פעם איש חכם :" אין טוב ממראה עיניים"

אז תסתכלו, תהנו

ואם תרצו להצטרף פשוט תתקשרו אליי

לנייד: 0505606767

או שלחו מייל: drormangel@hotmail.com