פורום גלישה הגדול בישראל

=> טיולי גלישה => : aloNYC June 28, 2008, 04:44:46 PM

: טנריף
: aloNYC June 28, 2008, 04:44:46 PM
חבר'ה יכול להיות שאני מקבל חופש מהצבא לשבועיים לחופשה בח"ול וחשבתי על טנריף...
אף פעם לא הייתי שם, מישהו יודע איך הגל שם בין ספטמבר לאוקטובר?
חופים מומלצים?
האם אני צריך להביא איזה סמי גאן??
כיוון שאין לי גלשן לגל גבוה אני רוצה לקנות שם מי מכיר חנויות גלישה בטנריף שלא אצטרך לבזבז על זה זמן גלישה יקר :)
: בעניין: טנריף
: orian July 16, 2008, 02:00:15 PM
ספטמבר חלש אוקטובר מתחיל לעבוד