פורום גלישה הגדול בישראל

=> SupDay Morning => : YossiN May 28, 2017, 10:26:36 PM

: שאלה של מתחיל בסאפ
: YossiN May 28, 2017, 10:26:36 PM
אני די מתחיל והמורה שלי בחו"ל, כך שאני שואל כאן

בים תיכון, כשאני מנסה לחתור מדרום לצפון (או להיפך)- אם יש קצת גלים הם זורקים אותי מהסאפ פעם אחרי פעם.

אז ברור שחלק מהעניין הוא תרגול
אבל עקרונית- מה הדרך הנכונה להתקדם כאשר רוצים ללכת אנכית לגלים ולא עם הגלים?

עצות נוספות?

תודה