פורום גלישה הגדול בישראל
=> SupDay Morning => : YossiN May 28, 2017, 02:31:26 PM
-
אני די מתחיל והמורה שלי בחו"ל, כך שאני שואל כאן
בים תיכון, כשאני מנסה לחתור מדרום לצפון (או להיפך)- אם יש קצת גלים הם זורקים אותי מהסאפ פעם אחרי פעם.
אז ברור שחלק מהעניין הוא תרגול
אבל עקרונית- מה הדרך הנכונה להתקדם כאשר רוצים ללכת אנכית לגלים ולא עם הגלים?
עצות נוספות?
תודה