טוב,
קודם כל, לאור רמת העילגות שמפגינים כאן חלק גדול מהמגיבים אולי כדאי היה להציע שיעורי עזר בשפה העברית, כתיב וכתב?
וברצינות, האם רוב הגולשים המגיבים הם דיסלקטים או שגלישה באה על חשבון השכלה? תופעה חברתית מעניינת.
ולעצם הצעותיי.
ללא ספק, לטופסי יש את מה שנקרא ההון המותגי - Brand Equity. השאלה היא מה עושים עם זה. נכון להיום, המותג טופסי בעיקר מדבר לגולשים עצמם ולא לקהילה המיידית סביבם. אין לי כמובן גישה ומידע פנימי לגבי הנתונים הפיננסים של העסק שנקרא טופסי ולכן קשה קצת לייעץ בעניין (כן אני בעל השכלה עסקית וכמו כן ניסיון ניהולי רב שנים). אנסה להגיב באינטואיציה בלבד.
המיקום של טופסי, הוא ללא ספק בלתי אטרקטיבי בעליל. זה לא מקום שאנשים (לקוחות בפוטנציה) יעברו דרכו באקראי. לכן, לפתוח במיקום הנוכחי חנות ממכר למוצרי אופנה ואחרים הקשורים בים וגלישה נראה לי נדון לכשלון.
שמתי לב אבל שלעתים אוריין מארגן מעין מסיבות גלישה. שילוב של פעילות לימודית וחוויה חברתית. אני לא יודע כמה הנושא שווק כמו שצריך ומה הרווחיות שהושגה אבל הפוטנציאל מעניין.
יתכן, ומן הסתם אוריין יצטרך לגייס משקיעים לצורך כך, ניתן להקים מסעדת ובר חוף מתמחה אשר סובבת סביב גלישה וגלים. משהו בסגנון הוואי, עם מוזיקת איים, הופעות של חצאיות הולה הופ, מופעי אש בלילה (מזכיר לי את פאב הצוענים בקו-פיפי בתאילנד או מקומות בקי-ווסט פלורידה). המקום ישלב גלישה, ספורט ים, אוכל קל ובידור. מקום שיכול להיות מרכז לגולשים To hang out. ברור לי שסביב הגולשים ישנה חבורה שלמה (מזדנבת) או כל מיני Wannabe's, אשר עשויה להגיע למקום.
המסעדונת הקטנה בחוף הצוק (ליד סי אנד סאן) עושה סימנים של פוטנציאל אך נשארה מסעדה בלבד. מקומות נוספים בחוף הים (מחוף פרישמן ועד מנטה-ריי) בעלי פוטנציאל אך לא הלכו עם זה עד הסוף.
קמפיין מתאים למקום החדש, כולל הקרנות Surf Wise, רוח דרומית בחוף הילטון בערוצי הטלויזיה לאחרונה, עשוי לעורר ענין ולהתניע את העסק.
רעיון נוסף, הוא פעילות לימים שבהם הים חלש ולא ממש עובד. הרעיון הוא להפעיל סירת מנוע ולתת שיעורי WakeBoarding. זה דומה לגלישה הרי ולמעט פארק דרום או בכנרת אולי, הספורט לא ממש מפותח.
שילוב של ים חלש - WAKE - ים חזק - SURF עשוי להביע כיסוי טוב יותר של פעילויות עבור טופסי.
בכל אופן, הרבה אהבה ושיהיה בהצלחה.
הזקן